Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schen
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 23:41, 09 Sty 2011 Temat postu: Turbo shuppet |
|
|
TOTAL CARDS: 60
POKEMON: 14
Level-Up: 1
1 : Uxie LV.X, LA-146
Stage 1: 1
1 : Banette, PL-19
Basic: 12
1 : Unown G, GE-57
4 : Crobat G, PL-47
3 : Uxie, LA-43
4 : Shuppet, PL-92
TRAINERS: 40
Trainers: 18
4 : Quick Ball, MD-86
4 : PlusPower, UL-80
4 : Team Galactic's Invention G-105 Poke Turn, PL-118
2 : Night Maintenance, OP8-9
4 : Pokedex Handy 910is, PL-114
Pokemon Tools: 4
4 : Expert Belt, AR-87
Supporters: 18
4 : Roseanne's Research, OP8-11
4 : Cynthia's Guidance, SV-136
4 : Looker's Investigation, PL-109
4 : Professor Oak's New Theory, GS-101
2 : Seeker, TM-88
ENERGY: 6
Basic Energy: 6
6 : Psychic Energy, GS-119
Talia, w której głównym atakerem jest shuppet. Zadawać ma szybki dmg i cofać się ładnie na rączkę. Pluspowery są przyłączane do shuppeta, więc gdy wraca do ręki one wracają wraz z nim. Banette jako kontra na mewtwo X. Uxie pomagają w dociągu, a crobaty nakładają dodatkowy dmg, a dodatkowo po powrocie shuppeta do ręki nadają się na wystawienie w pozycji aktywa ze względu na 0 retreat. Problematyczny może być zagrany przez przeciwnika looker, judge bądź cokolwiek innego wtasowującego rękę w deck. Poza tym działać powinien dość ładnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez schen dnia Nie 23:44, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kainti
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp. / Szczecin
|
Wysłany: Nie 23:48, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Hmm, jak na moj gust troche za duzo supporterow jak na deck, co ma byc turbo. Wystartujesz z 4-5 supporterami w startowej rece i nie dobierzesz potrzebnych do donka plus powerow, crobatow itp. Zamienilbym 4 Lookery i 4 PONTy na 4 poke drawery i 4 unowny R. Cynthia's Guidance tez moim zdaniem niespecjalnie potrzebna - przekopujesz sie przez caly deck trainerami i Uxie. VS spiritomb AR mozna dodac jednego Regice LA, bo nawet w tej wersji to ze Spiritombem masz powazny problem. Jako sciane polecam Mr. Mime MT z unownem Q, duzo lepiej sie spisuje niz Crobat vs szybkie decki (np Jumpluff, Kingdra), ale oczywiscie crobaty jako plus powery musza byc .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
schen
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 0:03, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Hmmm, no fakt, supporterów jest dość sporo, ale przeważnie takie, które odświeżą Ci całkowicie rękę, co przy shuppetach sprawdza się całkiem dobrze. Na cynthię też nie narzekałem. Inna sprawa, że faktycznie możnaby wrzucić 4 drawery i do tego np. 2 junk army. Mime wygląda dość ciekawie faktycznie, trzeba będzie mu się bliżej przyjrzeć Ale to zależy jeszcze od przeciwnika bo np. na takie machampy SF lepiej spisuje się crobat z unownem g. Unowny R jakoś mnie totalnie nie przekonują ^^" Spiritomb tu boli, to wiem ale bardziej boli Vileplume - przy nim można w sumie spisać się na straty Do tego przy warunkach Szczecińskich to akurat mało kto spiritami gra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kainti
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp. / Szczecin
|
Wysłany: Pon 8:25, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Hmm, do Vilepluma ta talia nie powinna dopuszczac, widzac oddisha na benchu zabijasz go crobatami . A Unown R to moim zdaniem dosc mocno niedoceniania u nas karta - pozwala np zamienic pokemon collectora na dobierajacy 3 karty supporter. Jest to tez draw, ktory mozesz sobie zachowac chwilke na benchu, zrobic PONTa, a nastepnie dobrac jeszcze kilka kart. Omija tez trainer locka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|