Forum www.szczecinptcg.fora.pl Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Legendary RainDance

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.szczecinptcg.fora.pl Strona Główna :: Talie / Talie Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schen




Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


PostWysłany: Pon 0:19, 10 Sty 2011    Temat postu: Legendary RainDance

Name: Legendary RainDance
Comments: Zaczynamy Pachirisu bądź spiritombem (w pierwszym przypadku jeśli taka potrzeba wyciągamy tego drugiego) i staramy się jak najszybciej wystawić claydola i feraligatra prime, którym ładujemy Kyorge & Groundona Legend. Jeśli starter pada, lvX'ujemy floatzela, dzięki czemu legenda wraz z energiami będzie po śmierci lądować w decku. Unown G chroni przed machampowatym. Warp Pointy wyrzucają aktywa przeciwnika na ławkę i ułatwiają wystawienie X'a, gdyby się trochę spóźnił. Planowo mają się pojawić też 1-2 Seekery, które dzięki warp pointom również byłyby łatwiejsze w użyciu.

TOTAL CARDS: 60

POKEMON: 23
Level-Up: 1
1 : Floatzel GL Lv.X, RR-104
Legend: 4
2 : Kyogre & Groudon LEGEND (1/2), UD-87
2 : Kyogre & Groudon LEGEND (2/2), UD-88
Stage 2: 2
2 : Feraligatr (Prime), GS-108
Stage 1: 4
2 : Croconaw, MT-44
2 : Claydol, GE-15
Basic: 12
2 : Floatzel GL, RR-4
1 : Azelf, LA-19
2 : Totodile, MT-106
2 : Spiritomb, AR-32
2 : Baltoy, GE-60
3 : Pachirisu, GE-5
1 : Unown G

TRAINERS: 24
Trainers: 10
3 : Pokemon Communication, GS-98
4 : Warp Point, MD-88
1 : Night Maintenanse
1 : Luxury Ball, SF-86
Supporters: 14
1 : Cynthia's Feelings
4 : Roseanne's Research, OP8-11
2 : Bebe's Search, RR-89
4 : Professor Oak's New Theory, GS-101
1 : Pokemon Collector, GS-97
1 : Palmer's Contribution, SV-139

ENERGY: 13
Special Energy: 3
3 : Double Colorless Energy, GS-103
Basic Energy: 10
10 : Water Energy, GS-117


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FiXon




Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Szczecin ><

PostWysłany: Pon 0:35, 10 Sty 2011    Temat postu:

Jedną rzecz bym zmienił rozumiem że w tym decku będziesz zajmował się biciem ławy, ale legenda ma zaledwie 150 hp co w tych czasach jest w sumie niewielką ilością (i jeszcze 2 prizy) więc szybko spada a żeby coś ładnie ściągnąć potrzeba ze 2 ataków wiem że jakby co jest feraligatr ale jest dość słaby
Wniosek wrzucił bym coś na atak albo 2 ziemne na wszelki wypadek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kainti




Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Gorzów Wlkp. / Szczecin

PostWysłany: Pon 0:40, 10 Sty 2011    Temat postu:

Testowalem troche podobna talie i jest jeden, a wlasciwie dwa powazne problemy:
- Talie z niewielka iloscia energii (albo zdazysz je wydeckowac albo wezma wszystkie prizy)
- Tank decki z niewielkim benchem (wyczyscisz bencha i bedziesz sie zastanawial co zrobic z tym bydlakiem na froncie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kainti dnia Pon 0:41, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
schen




Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


PostWysłany: Pon 0:47, 10 Sty 2011    Temat postu:

Hmmm, w tym decku głównie chodzi o jak najszybsze zdiscardowanie talii przeciwnika. przypuszczając, że legenda przeżyje 2 ataki (ot takie założenie, które nie wszędzie się sprawdzi Razz) wykonamy 6 ataków, a co za tym idzie zdiscardujemy połowę decku przeciwnika przy okazji raniąc trochę jego ławkę. Przez te 6 ataków jest spora szansa, że padnie też główny ataker przeciwnika, którego będziemy przerzucać na ławkę. Dodatkowy pok jakoś mi się nie widzi. Ewentualnie można zaatakować Floatzelem po śmierci legendy, przy większej ilości energii w ręku potrafi zadać całkiem miłe obrażenia. Nad ziemnymi energiami się zastanawiałem również, ale mam wrażenie, że to takie trochę zbyt wielkie ryzyko.

Cytat:
- Tank decki z niewielkim benchem (wyczyscisz bencha i bedziesz sie zastanawial co zrobic z tym bydlakiem na froncie)

Już raczej dostanie jakiś dmg w tym czasie (warp point), a jeśli będzie tylko on z przodu to nie ma przeszkód by dobić go feraligatrem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez schen dnia Pon 0:49, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.szczecinptcg.fora.pl Strona Główna :: Talie / Talie Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin