Simion
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Arkońskie
|
Wysłany: Pon 22:44, 12 Paź 2009 Temat postu: Regulamin obowiązujący na forum Szczecin PTCG |
|
|
1. Ogólne
1.1.
Administrator oraz moderatorzy podejmą odpowiednie działania w stosunku do użytkownika który łamie ten regulamin. Robią to dla dobra użytkowników oraz samego forum.
1.2.
Administratorami tego forum są użytkownicy którzy przy swoim nicku posiadają podpis "Administrator".
1.3.
Moderatorami tego forum są osoby oznaczone jako moderatorzy poszczególnych działów.
1.4.
Administrator zastrzega sobie wyłączne prawo do nominowania i odwoływania moderatorów.
1.5.
Administrator oraz moderatorzy zastrzegają sobie prawo do ingerencji w terść postu. Są oni obowiązani do zamieszczenia stosownej informacji o edycji postu.
1.6.
Administrator i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wypowiedzi innych użytkowników
1.7.
Zabrania się rejestrowania użytkowników po nazwą obraźliwą lub niezgodną z dobrymi obyczajami.
1.8.
Zabrania się rejestrowania jednej osoby pod więcej niż jedną nazwą użytkownika. Wszystkie konta jednej osoby mogą zostać zbanowane.
1.9.
Zarówno rejestracja jak i pisanie na forum oznacza akceptację regulaminu.
2. Treść
2.1.
Nie należy stosować słów uważanych za obelżywe.
2.2.
Nie wolno obrażać innych użytkowników.
2.3.
Zakaz umieszczania zdjęć i treści pornograficznych.
2.4.
Zabrania się szerzenia antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
2.5.
Zakazuje się pisania więcej niż dwuch postów następujących po sobie przez jednego użytkownika. Przeciwne działanie uznawane będzie za spam.
2.6.
Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
2.7.
Zabrania się rozsyłania spamu lub zamieszania niechcianych i niepożądanych reklam towarów, produktów, usług, etc.
2.8.
Nowe tematy zakładamy w miejscu do tego przeznaczonym – tematyka postów ma odpowiadać kategorii, w której temat zostanie zamieszczony. Temat postu powinien świadczyć o jego zawartości.
2.9.
Zakaz pisania postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym.
2.10.
Treść postu nie może wzywać do popełnienia przestępstw i wykroczeń.
2.11.
Posty nie mogą naruszać praw autorskich, znaków towarowych lub innych praw podmiotowych jakichkolwiek osób trzecich ani zachęcać do zakupu lub korzystania z nielegalnego oprogramowania.
2.12.
Wypowiedzi użytkowników nie mogą zawierać wirusów ani jakichkolwiek innych rozwiązań destrukcyjnych (w tym linki do avatarów).
2.13.
Umieszczanie na stronie warezu czyli płatnego lub bezpłatnego linku bezpośrednio do oprogramowania jest zabronione.
2.14.
Każdy Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść swojej wypowiedzi.
3. Avatary
3.1.
Animacja obrazków jest dozwolona.
3.2.
Maksymalna wysokość i szerokość avataru w przypadku uploadowania na serwer to 80x80 pixeli a wielkość to 10kB. Istnieje możliwość przekroczenia któregoś z wymiarów po ówczesnej konsultacji z administratorem lub moderatorem.
4. Podpisy
4.1.
Obrazki w podpisie nie mogą być większe niż 320 pixeli szerokości i 180 pixeli wysokości. Istnieje możliwość przekroczenia któregoś z wymiarów po ówczesnej konsultacji z administratorem lub moderatorem.
4.2.
Animacja w podpisie jest dozwolona.
4.3.
Nie nadużywaj wykrzykników, znaków zapytania, kropek i innych znaków interpunkcyjnych.
5. Rangi
5.1.
Nie wolo prosić osób do tego uprawnionych o podniesienie rangi na jakąś range specjalną bez powodu.
5.2.
Nie wolno pisać tylko po to by podnieść sobie range.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Simion dnia Nie 18:16, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|